Sunday, 12 October 2014

Kenapa CPUV datang berderet-deret?

Kenapa CPUV datang berderet-deret?


Saya yang masih baru dalam blog ni memang seronok bila dapat kempen CPUV dari Nuffnang. Apalagi kalau dapat tahu berderet-deret CPUV yang datang. Entri sebelum ini saya ada terangkan tentang CPU, anda boleh baca di situ.


Sebenarnya saya pun agak terkejut dengan deretan kempen CPUV dari nuffnang. Bayangkan 9 kempen dalam tempoh 3 hari memang mengujakan. Kempen CPUV yang saya dapat ialah :


  1.        Sime Darby LPGA 2014 (PC)
  2.        LAMIDO Digital Campaign
  3.        Zurich Insurance Contest


Kenapa CPUV datang berderet-deret?



Tadi saya ada mention tentang kempen berderet-deret tapi sebenarnya cuma 3 saja. Bila buka log masuk ke dashboard nuffnang saya,keluar sampai 9 kempen seperti grafik di atas. Setiap kempen dipaparkan 3 kali mengikut iklan nuffnang yang kita letak dalam blog. Saya letak kesemua bentuk pengiklanan yang disyorkan oleh pihak nuffnang. Itu saja...

Mungkin ini kaedah baru yang digunakan oleh pihak nuffnang untuk melihat berapa bentuk      iklan yang anda guna atau kesungguhan anda untuk menggunakan perkhidmatan mereka.

No comments: