Tuesday, 28 October 2014

CPUV Nuffnang datang lagi

CPUV Nuffnang datang lagi


Ini merupakan entri berkaitan nuffnang ke-4 yang saya coret tentang nuffnang. Saya mendaftar untuk nuffnang sejak awal September sempena kelahiran blog yang tak seberapa ini.


Kempen CPUV - cost per unique visit merupakan kempen yang mengambilkira jumlah pengunjung unik yang singgah ke blog anda setiap masa. Lagi banyak pengunjung lagi bagus kerana anda akan dibayar. Ayat ini biasa diperkatakan oleh otai-otai blog.

Saya masih lagi ada 5 kempen CPUV yang masih aktif bergerak dalam blog saya. Alhamdulillah cerialah sikit.

Kenapa belum dapat kempen CPUV?

Tip yang terbaik ialah selalu update survey di dashboard nuffnang. Satu lagi cara ialah hantar tiket atau soalan ke pihak nuffnang supaya mereka perasan kewujudan blog anda. Soalan apa? Tanyalah apa-apa saja tentang nuffnang. Jangan putus asa!!!

Kalau dah dapat kempen, tariklah trafik ke blog anda. Jangan lupa bahawa trafik adalah nyawa blog. Saya rasa anda lebih pakar kerana trafik blog ni pun perlahan tapi saya yakin ia akan melangkah maju nanti. Saya masih menuntut ilmu blog.

Saya rasa cukup dulu setakat ini. Entri ni sepatutnya keluar semalam. Memandangkan kesibukan bekerja, saya kena bahagikan masa antara urusan ukhrawi, kerjaya, keluarga, dan blog. But still, i have passion for blogging.

Salam ceria!!!


Entri-entri saya berkaitan nuffnang

apa itu nuffnang

CPUV dari nuffnang

kenapa cpuv datang berderet-deret






                       







No comments: